Subject: C-600/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Oct 2025 13:33:13 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/474
Kohtuasja number: C-600/25
Vastuse kuup�ev: 11.11.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kahju h�vitamise hagi; liikmesriigi vastutus �henduse �iguse 
rikkumise eest; maaelu arengu toetusmeetmed; m�iste "v�ltimatud ja 
erandlikud asjaolud"; m�iste "v��ramatu j�ud" t�lgendamine; toetuse t�ieliku 
v�i osalise tagasimaksmise kohustus; vastutus kahju tekitamise eest
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 1305/2013; m��rus (EL) nr 1306/2013; 
m��rus (E�) nr 1698/2005; m��rus (E�) nr 1974/2006

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8415

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium